Bättre sent än aldrig..

Jag är riktigt dålig på att uppdatera bloggen, men bloggar bara när jag känner att jag har nått vettigt/roligt/tråkigt/något-som-egentligen-är-helt-ointressant-men-måste-skriva-om-det-ändå inlägg..

Idag kommer det sistnämnda.
På senaste tiden har det gått upp och ner för mig. Mestadels har det varit bra saker då jag mått riktigt bra och fått mer kontroll på min depression. Vilket känns otroligt skönt. Jag har även fått energi så jag har bestämt att verkligen satsa på skolan det sista halvåret, sen kanske, men bättre sent än aldrig säger jag då. Så nu har jag suttit både fredag och hela lördagen och pluggat och planerat. Jag har även (Äntligen) tagit upp kontakten med min bästa kompis Malin och så ska det förbli! Innan har jag inte orkat, inte vetat vad vi ska prata om, inte haft energi nog att gå igenom allt som hänt det senaste halvåret. Och även om vi inte pratat på jätte länge så var det precis som vi träffades igår och munnarna gick i ett. Underbart med sådan vänskap som alltid är densamma oavsett hur lång tid det går emellan..

Vissa tråkiga saker har hänt men det vill jag inte skriva om här, dessutom har det löst sig så det är inget att hänga upp sig på. Det som har hänt tillhör det förflutna och det är bättre att blicka framåt, och se det positiva som förhoppningsvis kommer gynna framtiden.

Jag o min älskling har det jätte bra tillsammans och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går. Igår satt vi o spelade buzz och när jag tittade på honom så kände jag sån kärlek att jag höll på att börja gråta. Den här killen gör mig så otroligt lycklig och jag är så glad att jag fann honom. Han är den bästa man någonsin kan önska sig. Han är så vacker och har ett hjärta av guld.

Nu är det dags att sova innan man ska ut o jobba.

Xoxo
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0