starten på ett nytt liv..

Äntligen har den kära träningsvärken kommit. Ja ni hörde rätt, träningsvärk.. Jag har numera startat mitt nya liv som kommer bestå av hårdträning, nåja, träning iallafall.
Igår var jag nere o tränade step up 1. Jävlar vad jobbigt det va men ack så roligt! Så idag har jag ont i min kropp, men det är skönt smärta. I torsdags var jag nere o tränade danspass och det var också riktigt roligt, men blev dock enormt besviken när jag vaknade i fredags och hade ingen träningsvärk alls.. Men nu så.
Min älskade Kathrine ska också börja träna så på torsdag blir det nog nåt danspass med henne förhoppningsvis. Svårt att matcha varandra men det ska nog gå.

Inatt drömde jag att jag vr så tjock att man tatuering( som sitter på sidan) hade flyttat sig till mitten av magen. O jag kunde dra i skinnet så att den nästan kom på rätt plats men den ville ändå inte. Vaknade o kände mig lättad, visst har jag gått upp ett par kilo men tack o lov inte sådär mycket..

Var hos läkaren förra veckan  berättade vilken viktföräandring medicinen gett o hon blev upprikti sagt chockad o skrev ny medicin till mig direkt. Så den ska ja börja med imorgon o förhoppningsvis hjälper den mig med viktraset lite också..

Förresten så är jag kung på guitar hero..

xoxo
Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0