söndag

Segare söndag än så här var det längesen jag hade.. Var nästan så att jag kände att sova va det enda jag ville göra, även om jag inte var trött..
I fredags var det inflyttnníngsfest hos Kathrine och Niclas och det va väldigt mysigt. Riktigt fräsch lägenhet hade dem. Sedan var det stan som gällde, åkte till flying scotsman, sedan en halv drink på picasso, dancing dingo o sist mötte ja upp anna på push.. Helt okej kväll måste jag säga.
Lördagen bestod enbart av att sova. KLockan 8 ringde christian o sa att han va på väg hem o då satte jag igång o lagade mat, o det var den enda kraftansträngningen jag gjorde på hela dan. Stupade i säng vid halv 11 tiden...Skönt!

Min nya medicin gör redan framsteg, har bara gått på den i knappt en vecka o har redan tappat ett kilo.. Nu jävlar!

Ja, mycket mer än så här har inte hänt i mitt liv..

xoxo  /   Kattis

Kommentarer
Postat av: The Original Copy

nu när jag skulle skriva blogg, och tänkte igenom min dag.. kom jag på att jag glömde säga grattis till att du redan gått ner så mycket gumman!! skönt att den nya medicinen är bättre, känns orättvisst att du ska behöva dras med såna komplikatoner... hoppas du når din målvikt gumman! och du ska veta att jag tycker du e fin! ses imon, puss!!!

2008-09-16 @ 23:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0