onsdag 17 september...

nu när jag loggade in på min blogg så fick jag så fina kommentarer av både Annapanna och Kathrine.. Så fint vad det! Tänk att en mening eller två kan göra sån skillnad för en annan människa. Att visa uppskattning är egentligen så lätt men man gör det så sällan. Att visa uppskattning är något man borde göra oftare, för vad är inte roligare ä att göra någon glad?

Idag var jag i skolan, det var inte alls lika roligt som igår men det gick. Men det var precis. I slutet satt jag o Annapanna och skickade lappar till varandra. Lågstadienivå, jag vet, men det fanns ju inget annat o göra. Vid det laget hade jag redan gett upp att få in något mer i skallen.. Vi skrev smålappar om helt onödiga saker. Det var ungefär såhär.
Jag
AnnaPanna

" Jag är trött!!!!!"
"Me 2"
"Jag är hungrig!!"
"Jag med!"
"Ska vi ta en öl innan vi går dit nästa onsdag? Kan ju höra med P, E ,Å o J också"
" Ja det tycker jag absolut!"
"Jag har redan börjat planera vad jag ska ha på mig"
"Vad ska du ha på dig?"
"Jag vet inte än"
"Har inte *pip* blivit tjock?
" *pip* följer väl min trend"

Ja ungefär sådär höll det på i en timme..Sen gav vi upp och gick hem istället..
Oc när jag kom hem hoppade jag ner i badet. Helt underbart..

NU ska jag kolla på tv och mysa lite med gosingen!

xoxo   /    Kattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0