Kan någon ta bort min mage?!

Kan man ta bort sin mage? ( vet jag ju att man inte kan,men för min del hade det varit underbart!)

Ibland blir jag bara så trött!
Har varit sjuk den senaste veckan och igår kände jag mig mycket piggare och fick äntligen tillbaka aptiten. Och självklart gjorde jag då min specialitet Makaroner och köttbullar. Hade verkligen längtat efter riktig mat efter att bara ätit nyponsoppa o några smörgåsrån..
Så idag skulle jag gå till skolan, har missat mycket och kände faktist till o med för att gå. Jag o Anna ska sitta kvar efter skolan och plugga. Men precis när jag skulle gå så kommer självklart min mage på att den ska jävlas lite, som vanligt.. Har så ont att jag inte kan gå till skolan, o magmedicinen har jag glömt hemma. Men mamma kommer strax hit med den så förhoppningsvis hinner jag ner till skolan en sväng.

Ikväll är det VIP-middag men jag vet inte om jag ska gå. Har absolut inget lust eller ork, ska vara nykter och så där. Måste prata med anna först så att hon inte blir ledsen om jag inte följer med..

Nu ska jag läsa lite i mina skolböcker så jag inte kommer allt för mycket efter.

xoxo

Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0