Full med kärlek!

Idag tog jag ledig från skolan och bestämde mig för att åka ner till stan o köpa inflyttningspresent till min älskade Kathrine och hennes kärlek Niclas. Jag älskar att köpa prensent men då ska dem vara personliga, men nu när jag va nere i stan så hade jag ingen fantasi överhuvudtaget. Och visst blev det att man slank in i affären men förbjudit sig själv att gå in i , just därför att jag alltid kommer ut med nåt helt meningslöst men som jag för stunden tyckte var ett riktigt kap. Jag hittade en tröja jag absolut var tvungen att ha. Men hör o häpna, jag köpte den aldrig. riktigt stolt över mig själv när jag endast kom hem med det jag skulle göra, present till inflyttningsparet..

Men sen vet man ju aldrig om jag sticker ner imorgon efter skolan och köper tröjan. Det e inte en omöjlighet..

Det ska bli riktigt roligt att äntligen få träffa Kathrine o hennes Niclas( Har träffat honom en gång innan, men det vara bara snabbt hej o några artighetsfraser)
Jag och Kathrine har en otrolig vänskap. Första gången vi träffades så sa det bara klick. Vi hade så mycket gemensamt och det är en av dem få som jag verkligen kan ha diskussion med. Allt mellan himel och jord och vi värdesätter precis samma saker. Vi träffas alldeles för sällan men när vi väl träffas så känns det som att det inte ens gått en dag sen vi sågs sist. Och det är väldigt skönt, o det känns inte spänt eller att man måste ha något o säga, utan allt det där kommer av sig själv. Hon är otroligt fin människa, både på utsidan och insidan. <3

Anna kom äntligen hem igår, min sunshine! kändes som att hon varit borta i en evighet. Hon är den jag gör mest spontana saker med. Och nu ihelgen hade jag lust att bara hitta på något, men det gick ju inte, för Annapanna var ju i grekland o levde loppan.. Men nu är hon hemma iallfall, tur det. Kanske jag kan känna att jag har ett liv igen och att det inte bara kretsar kring min kärlek Christian( vilket mitt liv ioförsig gör ändå, men man kan ju göra annat också)
Han är föresten den bästa som jag någonsin träffat. Vacker som en stjärna både på utsidan och definitivt på insidan!

xoxo / Kattis

Kommentarer
Postat av: Kathrine

Gumman! Jag fick rysningar igenom hela kroppen när jag läste vad du skrivit om mig och om vår fina vänskap. Totalt klockrent! Älskar dig, du är också underbar på både in- och utsidan! Glöm aldrig hur fantastisk du är! Puss

2008-09-16 @ 11:25:34
URL: http://zizzilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0