blää

Jag är så hungrig! Har inte ätit sedan i fredags. Lördagen bestod av att jag vände min mage ut och in. Allt som åkte ner kom upp inom 5 minuter.. Och idag mår jag fortfarande illa.. Visserligen har jag gått ner ett par kilo men dem kommer jag nog gå upp när jag väl börjar äta igen. Har sovit i ett dyng och kan nog sova ett till.

Imorgon är det skola igen, får hoppas att jag blir bättre så att jag kan gå. En heldag missar man otroligt mycket på.

I fredags var det fest hos annie. Började med tjejkväll hemma hos johanna. Var jätte längesen och vi hade det otroligt mysigt. Jag gav hennes sötnos till hund liiite för mycket chips. Trodde jag gjorde det i hemlighet men johanna hade tydligen sett allt. Attans! Efter några timmar begav vi oss till Annie. Där umgicks vi med folk, drack öl och spelade/lekte tvister. Och jag vann båda gångerna!Sedan åkte vi in till stan, blev peacock, helrör och ännu mer fylla. Åkte hem och sedan var det kört..Spydde sisådär 20 gångern på natten o dagen efter. Så där vill jag aldrig må igen. Ska på VIP-middag på onsdag men jag funderar på att hålla mig nykter.. Nya medicinen o alkohol går inte riktigt ihop. Men det återstår o se om jag lyckas..

Nu ska jag lägga mig på soffan igen, mina händer håller på o domnar bort..

xoxo    /   Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0