Artonde september tjugohundraåtta

Äntligen har jag ringt det där samtalet. Det värsta jag vet är att ringa upp företag och försöka sälja in sig själv. Jag vet absolut inte vad jag ska säga och eftersom jag ofta blir så nervös så glömmer jag ord i meningar, hoppar över/glömmer bokstäver och får knappt fram det jag vill ha sagt. Men pratade iallafall med vd:n på WTC. Och han lät intresserad och skulle höra av mig i nästa vecka igen.. Skickade CV och personligt brev som dem kan läsa igenom. Så nu är det bara att hålla tummarna, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.  Men det löser sig...

Idag hade jag tydligen för kort kjol på mig. Förstår inte grejen eftersom dem flesta går klädda så. Men det började på väg ner till skolan, gubbar saktade ner när dem körde förbi. Vid korsvägen stannar en bil framför mig, tutar och vinkar febrilt. Ingen aning vem människan var. Usch, det var jobbigt. Nästa så att jag ska slänga kjolen..

Köpte med mig lunch och åkte hem. Kände att det blivit alldeles för mycket i hjärnan nu och måste se till att det jag har koll på just nu stannar kvar, innan jag börjar med nåt nytt. Så här sitter jag och ska gå igenom allt som vi gjort hittills och lägga upp det på ett bra sätt. Det som jag missar nu på eftermiddagen ska jag sätta mig med ihelgen. Har blivit riktigt seriös när det gäller skolan och det känns skönt.
Imorgon ska jag o Annapanna sätta oss i skolan en stund och plugga. Duktiga vi e!

Sen blir det fest i Billdal på kvällen,.. Har ingen lust alls men Amanda åker till thailand på lördag så jag måste få träffa henne lite innan.. Ska nog köra henne till flygplatsen också. Får hoppas att jag inte får för mig nåt dumt på flygplatsen bara, och att jag faktist sätter mig i bilen och kör hem efter.. Kanske hamnar jag också i Thailand?

Nu är det läge för plugg!

xoxo   /   Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0