Ryss?

nu var det ett tag sen jag bloggade..Mycket har hänt, några tråkiga saker i några roliga..Alltid när jag o Anna är ute så händer altid något kul o då säger vi jämt; Det här ska vi blogga om! Men nästa dag när man vaknar upp så är allt som bortblåst..Typiskt..

Jag har fikat med lilla söta maria o det slutade självklart med att det blev öl också.. Riktigt mysigt va det, sen mötte anna upp oss o det blev självklart inte som planerat..
När jag skulle möta Maris vid koppamärra så var det en kille som gick förbi, han vände snabbt o kom tillbaka till mig.
Killen: Hi, do you speak english?
Jag( med luvan på för det spöregnade; Ehhhhm,, maybe a little..
Killen: Okej, you are very sexy..
Jag( Undrar när fan den där dolda kameran ska visa sig, förstummad och överraskad); Ehh, okej..thank you( väldigt skeptisk ton kan ja meddela)
Killen: So where are from?
Jag; Sweden..Of course!
Killen; Really, i thought you would say Ukrain or something.
Jag; Hahaha, acctully i´ve heard that before.
Killen; So, do you wanna take a drink?
Jag; No, I'm waiting for a friend
Killen; to bad..Maybe next time..
Jag: Maybe..
Killen; But I can take your phonenumber..
Jag, No, sorry, i have a boyfriend..
Killen; Is he more handsome than me?
Då skratta jag bara och han kände sig nog lite förolämpad så han gick där ifrån..
Men det var lite kul och jag fick mig ett gott skratt.

Det lustiga är att på senare tid är det många som tror att jag är från Ryssland eller polen typ, Va? Varför? Usch, det är inte roligt att höra.. Kanske ska börja kalla mig Katzrinaza Dobjevtskji.. Jag o Anna brukade låtsas att vi var systrar från ryssland, och då hette vi Volga Och Maruschka Kaprevskji.. det va kul, men ingen som trodde på oss..

Idag var jag o hälsade på min älskade malin, var mysigt att se henne igen. Vi tittade på massa kort från hennes och jonas kryssning, så fina bilder. Sen satt vi o snackade skit och drack cola som vanligt..

Ihelgen blir det förhoppningsvis maskerad, Älskar att klä ut mig och jag har en del idéer.. Men får se hur det blir med det..

xoxo

Katzrinaza D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0