ångest....

jag håller på och bli helt galen! Aldrig kan jag må helt bra. Alltid är det nåt. Antingen får jag ångest över något som växer sig allt större och större tills jag håller på ger upp allt helt o hållet. Är det inte skolan, så är det pengar, är det inte pengar så är det något annat.. Just nu försöker jag lägga all tid jag kan på plugg till tentan, klarar jag inte den här så åker jag ut från skolan. Nej det får man ju inte ångest över...
Behöver komma bort härifrån känner jag, bort från allt och försöka få en ny start..

Jag hamnar i svackor hela tiden och när jag väl tagit mig upp ur det ena svarta hålet så faller jag ner igen..




Kommentarer
Postat av: Cicci

Du ska se att det går bra,, Ibland fårm man hanka sig fram dag för dag.. Men förstår helt hur du känner :(

2008-10-16 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0