uppdatering

Jag har blivit dålig på att uppdatera i min blogg. Det har hänt mycket på senaste tiden. Många viktiga beslut som fattats och det känns som att jag gjort det rätta. Det är mycket tankar som etsats sig fast på näthinnan som jag inte riktigt kan släppa. Men det som är viktigast är det att jag själv accepterat det och inte förnekar det, på så sätt är det bra, men tankarna är hemska och jag vill absolut inte att dem ska komma tillbaka..

Just för tillfället har jag stora planer men får se hur det blir med dem, hoppas att det går vägen.

jag har bestämt att jag o Annapanna ska åka iväg till värmen och bara ta det lugnt. Dem flesta tänker nog nu; Jo visst, Kattis o Anna åker iväg o ska ta det lugnt. T.R.O.L.I.G.T.. Men jag ska säga såhär, det är sant. Både jag o Anna behöver en nystart, och vi behöver verkligen komma bort från allting och bara vara.. Ta det lugnt, ligga på playan, äta god mat och shoppa..
Men när det blir vet vi inte än, har bara pratat om det i förbifarten. Men när jag väl börjat tänka på det så försvinner det inte bara sådär. Jag kan nästan slå vad om att inom 2 veckor så är vi någon annanstans, långt borta..

Ihelgen var jag ute en sväng med Mitt hjärta Malin<3 och hennes älskling Jonas. Som förövrigt e helt underbar och jag är så glad för deras skull.. Vi var en sväng på Beebar och sedan gick vi upp till diamond. Eller gick gjorde vi inte. När vi kommer till kungsportsplatsen skriker jag;
- SKA VI INTE TA VAGNEN???
Dem andra;
- Oj hjälp..Nej men vi hinner inte och det e ju inte långt..
Jag;
- Nej men jag e ju lat.. O titta chaffören e ju där bak så vi hinner.. KOM!
Jag springer i förväg ioch knackar på dörren..
Hon va jätte arg och blängde på mig. Jag vinkade lite käckt för att visa att vi ville på då hon svarar;
- KAN JAG FÅ ÖPPNA DÖRREN FÖRST?
Jag vände mig till dem andra;
- oj, va arg hon va... Ja ville ju bara att hon skulle se mig..


Väl på diamond satt vi o pratade massa skit som vanligt, hällde i oss öl och spelade lite.. Jag stack hem vid halv 2 tiden då min älskling kom in till stan o mötte mig..

Nu ska jag sätta mig o plugga lite o sen lägga mig på soffan och ta det lugnt..

xoxo
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0