som taget ur en skräckfilm..



Här stod jag klockan halv 2 på natten och det enda jag kunde tänka på var att det var som taget ur en skräckfilm. Det kunde ju lika gärna stått en skylt med texten:
Varning!

Ställer du dig här ( gärna en ensam tjej/Kille) Klockan 2 på natten en kall, blåsig höstnatt så förvänta dig inget annat än att Jason eller Michael Myers kommer komma. Spelar ingen roll hur snabbt du springer, han(vem av dem det nu blir) kommer komma ifatt dig, även om han bara går. Du kommer kolla runtomkring dig hela tiden för du tycker du hör något, men det var bara vinden tänker du. Sen kommer melodin, tji tji ha ha ha, o sen visp så står han framför dig.. Nu har du blivit varnad...

Som tur var kommer varken den ena eller den andra, bara mitt tidningsbud som jag skulle åka med inatt..
Jag skickade mms till annapanna och fick tillbaka: Jag älskar dig! Jag skrattde i en timme åt ditt mms...
Kul att man kan roa nån..

Nu är det nog dags o sova..

xoxo
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0