onsdag

Inatt var det återigen dags för upplärning på jobbet. Fick åka med en kille och det gick relativt snabbt och det va skönt. Började 01.30 och stupade i säng vid 4.15.. Han va rätt rolig men körde som en galning, var nästan så att jag var tvungen att hålla i mig för att inte åka runt som en liten vante. Han berättade lite roligt saker om folk och deras lösningar på brevlådor. Hittills har jag sett ett par själv gjorda och det är lite kul. Men han berättade om en gubbe som gjort en hemmagjord brevlåda, och den sitter fast i en lina så att det blir som en linbana som han hissar in från altanen. Ja, vad gör man inte för att slippa gå dem tio metrarna för att hämta tidningen. Härlig gubbe det där..

Anna blev lite ledsen för att hon inte hade fått något mms inatt, men glömde den andra telefonen hemma så det kunde jag tyvärr inte.

Idag fyller våran älskade Petter år. Jag lovade honom att jag skulle följa me o ta några öl hos Mattan idag, men har inte hört något än så jag får se hur det blir.. Men självklart ställer man upp för Petter. Nu när han är gammal o allt ( Petter, jag skojar bara;))

Xoxo
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0