helgen

I onsdags var jag o Anna ute.såklart.. Vi gick givetvis först till vårat favorithak, DGV där vi genast började hälla i oss öl. Anna träffade en kompis som hette Ozzy, riktigt coolt namn.. Det mesta jag hörde från honom var ordet Fätta.. Han hade till och med en tatuering med det. Och då frågade jag; Men va kommer du säga när dina barn på 3 år frågar vad det betyder? Då svarade han: Ja då säger ja bara att det är det han ska leta efter... Jobbigt att han hade svar på det..
Ja som alltid hällde vi i oss massa öl, och självklart så underskattar man sin förmåga att hantera alkohol, det märkte jag först dagen efter. Efter DGV stack vi in en snabbis på deep men efter lite spelande hoppa vi över till DGV igen. Spelade lite till och jag vann 700 spänn..Synd att jag inte spara dem bara..
Efter en stund bestämde vi att vi skulle gå över till greenroom och hälsa på Mattan. Där ser vi att Jimmy och Viktor har på sig mössa/ pannband. Jag o Anna e inte sena med att överta huvudbonaderna... Jag fick låna Jimmys mössa ( egentligen bara i 5 minuter, men hittade den på golvet dagen efter, oooops) Anna fick viktors grymme pannband. Sugar Daddy..
Efter några välbehövda danssteg så gick vi till Burger King och åt fyllemat. Där var det en galen brud som började bråka med oss. Jag orkade verkligen inte så jag gick o ställde mig i en annan kö, men då var anna så snäll o köpte till mig istället. Jesus, vad den där bruden höll på. Hon kunde liksom aldrig hålla käften. även om hela Burger King var emot henne..Sen åkte jag hem o sov..

Rejält bakis dagen efter så helgen har varit riktigt lung...Skönt..

Idag har jag varit på Idas Dansuppvisning.Så jäkla gulligt..Små knattar som springer runt o dansar. Hon var jätte duktig men såg lite orolig ut först när hon inte såg oss, men när hon såg mig o hörnet stå o vinka så sken hon upp som sol..


Xoxo
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0