blabla

Inatt ska jag börja jobba. Ska dela ut tidningar i Billdal på söndagar. Men först måste jag lära mig så inatt får ja åka med en annan och se hur det går till. Ska bli kul och riktigt skönt att få lite extra pengar. Sedan när ja kommer hem vid 7-tiden imorgonbitti så ska ja bara slänga i mig frukost för att sedan åka ner och hjälpa pappa på firman..

Ihelgen har det bara varit lugnt och skönt. Legat o myst med älsklingen och kollat på family guy. I början hatade jag Stewie, men nu älskar jag honom, Han e kung! Ska nog ta o kolla på ett avsnitt nu..

Min systers katt ramlade ner i toaletten häromdagen.. Stackarn.  Hon kommer nog inte närma sig toaletten någonsin igen. Men för livet..

xoxo

K

Kommentarer
Postat av: Kathrine

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA, ramlade kattskrället ner i toan? Nu fick jag en flabbnoja för mig själv! Saknar dig! MÅSTE SES SNAAAAAART! LovE puss

2008-11-19 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0