30 år..

Idag är det söndag och mina föräldrar har stuckit iväg till teneriffa och jag är så avundsjuk. Vill också till värmen. Men dem åkte själva för dem ska fira sin 30 - åriga bröllopsdag.. 30 år, helt sjukt..Dem gifte sig när mamma bara var 19 och pappa 21. Riktigt grymt att dem fortfarande lever tillsammans och fortfarande är lika kära.. Det är nog därför som jag tror på kärlek så mycket som ja gör.  När jag blir stor vill jag ha ett förhållande som mina föräldrar har. Så fint...

O här sitter jag o tvingas lyssna på när man bror o hans kompis spelar guitar hero - rockband..med trummor o allt. Ser väldigt kul ut men nu får inte jag vara med så jag sitter här o surar lite..

Nu mår jag illa, ska nog  vila lite o förhoppningsvis går det över om en stund..

xoxo
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0