Valborg

Då var det dags för valborg att firas. Jag o anna skulle till pustervik och se Kalle baah, och enligt mig tog vi den bästa dagen att göra detta.. slippa allt jävla hysteriskt folk inne i stan. Vi började med förfest hemma hos anna, med kedjerökning hetsdrickning och massa snack om allt mellan himmel och jord. Linus tyckte det var väldigt roligt o höra när vi pratade om det motsatta könet.Hur vi definerade toffelhet osv.Var sagt att bege oss ner mot pustervik vid 21 tiden och då visste jag att det skulle bli vid halv 10. Anna är ju inte i det snabbaste laget. Väl där köpte vi öl och intog sedan våran plats längt fram. Perfekt. Om inte 10 metersmänniskor ställde sig framför en. Men anna är ju inte den som är den, så bortputtning och sedan var det perfekt igen. Kalle Baah intog scenen och oj så bra dem var. Blev riktigt lycklig när jag stod där och lyssnade och svängde på mina höfter. Resten av kvällen blev det lite dans men som alltid så är den här lilla damen helt värdelös på sitt intag av alkohol nuförtiden och det slutade med att jag var tvungen att springa ut o ta frisk luft hela tiden. Efter några timmar tröttnade jag på pustervik och ville dra till rockis, lite missförstånd och jag var på väg hem för att sedan vända tillbaka efter 10 meter.. Tog en till öl och just som jag började hälla i mig den slog det mig, varför? jag mår ju redan dåligt, ska jag verkligen hälla i mig en till då. nää, så jag ställde ifrån mig den och gick ut och tog lite frisk luft igen..ställde mig lite längre bort ifall om allt ville komma upp igen.. Anna stack in och skulle hämta sin jacka och jag väntade utanför. Efter ett tag märkte jag att ingen anna kom och då skickade jag sms om att jag drog hem istället...synd att man haft så höga förväntningar på kvällen. kalle baah var kanon men resten av kvällen var sådär..

Så nästa gång ska jag ta det lugn med alkoholen och förhoppningsvis kunna vara med hela kvällen. Imorgon är det sticky som gäller och Lucretias fate ska VINNA! Så är det bara..

so long! /Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0