tisdag

Efter en hård dag igår sitter jag nu i skolbänken igen. Idag är det dags för waiking-jävla-skit-uppgift. Det är säkert bra om man inte har en tenta framför sig som man sitter och oroar sig för och behöver all tid man kan få till att plugga till det. Nej men då kör vi in waiking precis innan så att eleverna får svettas rejält, tycker troligtsvis ihm. Tack där..
Första timmen har gått till att installera spcs wisma. Längre än så har vi inte kommit. Och jag som trodde vi kunde gå hem tidigt idag, men ack nej..

Nu till något roligare, på torsdag ska jag och annapanna på Looptroop, eller looptroop rockers som dem nu heter. Ska bli så jäkla roligt. Att se dem live har jag hört ska vara grymt. Och innan ska vi vara på nedervåningen på sticky och kolla på dearest blake, så stämningen kommer nog vara på topp hela kvällen, Yey!

Och på lördag blir det tjejmys hemma hos Lisa. Fast det beror lite på hur långt jag kommit med tentaplugget. Hoppas att jag kan känna att jag är värd en tjejkväll mitt i allt pluggande. Återstår att se.. Troligtsvis inte..

Nu är det dags att fortsätta..

hejs! / Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0