sommar

Nu känns det verkligen som att sommaren är här. Underbart! Jag och min lilla älskling har haft det riktigt mysigt de senaste dagarna. Legat hemma hos mig vid poolen och bara solat o myst hela dagarna. Igår kväll blev det grillning med anna och ab också. Lite kött, potatissallad och tjeckis öl, kunde nästan inte bli bättre.
 Idag blev det samma sak, fast hemma hos mina föräldrar. Christian började med grillningen och sedan tog jag över, och jag är verkligen kung på att grilla.

Imorgon blir det att åka hem tidigt och bättre på brännan lite och sedan ska jag sätta mig och plugga, på kvällen blir det troligtsvis öl på någon mysig uteservering.. Lovely!

Det har inte hänt så mycket i mitt liv på senaste tiden så detta blev ett väldigt tråkigt blogginlägg, men det kommer..

Nä nu ska jag ta o poppa lite popcorn och fylla på mitt colaglas och sedan lägga mig och kolla på film med min älskling.

So long!/ Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0