pluggsjuka..

Nu sitter man här och ska plugga. Gud, hjälp mig! Det är så jävla tråkigt att jag hittar massa andra saker att göra, just för att slippa öppna boken. Jag har till och med börjat dagen med att städa o diska hemma hos christian. Då är det illa! Sedan har jag kollat på lite vovvar, åh så söta dem är. Vill ha!

Jag blir uppriktigt sagt väldigt förvånad över mig själv. Började i tisdags, jag kom hem till christian, la mig en stund och kollade på tv när jag plötsligt fick för mig att jag skulle sätta mig och plugga en stund. Det blev 3 timmar. Christian var tvungen att känna på min panna för att se om jag var sjuk. Men icke.. Jag har väl helt enkelt förstått att jag måste sätta igång i tid inför den här tentan för att klara det. Det här är stort område och det krävs mycket tid och energi till detta känner jag. Och på den vägen har det fortsatt. tar endast pauser när det är mina favoritprogram på tv, men annars sitter jag och pluggar. Duktig jag e..Så nu sitter jag här igen, med böckerna och pennan framför mig. Är nog dags att sätta igång snart, annars hittar jag väl annat o göra..

Vad har hänt med det fina vädret? När kommer det tillbaka? Vill ju bättra på min bränna..

nä, nu är det dags..Önska mig lycka till!

Kärlek! / Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0