nytt inlägg

Idag vaknade jag av sms från jossan. Hon undrade om vi skulle ta en fika i stan o självklart ville jag det.
Bestämde att vi skulle plugga lite också..Möttes på korsvägen och gick till café cappucino och åt lunch o sedan pluggade vi..sådär fyra uppgifter...
Sedan var det dags för snilleblixten Kattis att komma på idén att ta en paus o gå o shoppa lite. Blev lite fattigare men satan vilka fynd jag gjorde. Helt otroligt snygga vita-rosa skor , lite för dyra men det är dem värda, en klänning, en tröja, diadem, underkläder och en jätte fin kofta lyckades jag komma hem med. Att man har självdisiplin vore att ljuga. usch, lite ångest får man när man vet att man måste plugga men inte gör det..Men fina saker fick jag med mig hem iallafall..
Dock har jag satt igång med praktikplatsansökningar och började dagen med att skicka iväg ett par mejl, återstår o se om man får nåt svar..

Nu ska jag ta o städa lite innan min älskling kommer hem. Och sen blir det plugg..lovar...kanske..

Ville bara meddela att jag är Kung på Trivial prusiut( även om jag inte kan stava till det) Men jag vinner varenda jävla gång!
Grym e jag..

hejdå!/ Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0