hej hopp

senaste veckan har det varit mycket..har till o med blivit en liten hemmfru( ni som känner mig tycker säkert att det va på tiden att jag ställde mig o blev vän med spisen) Men som jag tycker: bättre sent än aldrig. Så min älskling har fått sig en glad överraskning när han kommit hem efter jobbet o hela lägenheten är städad och maten står serverad på bordet. Och tro nu inte att jag gjorde nån sån där kattis-mat som köttbullar o makaroner, ånej, här var det flygande jakob. Det skulle man inte kunna tro om mig inte.
Dagen efter stack jag hem till honom och bakade innan han kom hem från jobbet. Gjorde jääätte goda Kärleksmums. Godaste jag någonsin gjort. Sen hade jag köpt lite glasyr som jag spritsade jag hjärta dig på. Gud så sött. Anna hade fnyst åt mig om hon sett det. Men nu är dem borta..

Idag har jag varit hemma hos systeryster och vi tog sedan en sväng ner till havet med dem små barnen. Askimsbadet e verkligen helt perfekt med små barn.. Hur långgrunt som helst o massa sandstrand. Väldigt väldigt mysigt. Har bättrat på brännan lite och konstigt nog har jag bränt mig på ryggen. Har ju inte ens solat ryggen. Mystiskt. Sen när jag kom hem la jag mig en stund vid poolen och läste tills solen försvann bakom träden..Lovely!

Nu ska jag strax sticka iväg. Ska stanna o köpa jordgubbar o glass och sedan blir det mys.

Kärlek! / Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0