bloggproblem, utekväll och massa skit

mitt liv rullar på som vanligt. Det är en grej jag har kommit på lösningen på. Varje gång jag ska gå o lägga mig så börjar mina funderingar kring livet osv, och varenda gång kommer jag på massa olika saker jag ska blogga om, men nästa morgon när jag vaknar kan jag inte för mitt liv komma på vad det var. Så från och med nu ska jag ha en liten anteckningsbok jämte sängen så jag kan skriva ner det viktiga(?) jag vill skriva om. I-landsproblem?

Förra helgen var jag o mitt hjärta malin ute en sväng på stan. Och som alltid när vi är med varandra lyckas vi säga ett par konstiga meningar. Vi var först på babar för att sedan bege oss ner mot ferdinand och träffa massa kompisar. Där sprang jag mest runt och letade efter alla, alla lyckades på nåt konstigt sätt att försvinna. Gömde de sig för mig kanske? you never know.. Efter ett par öl, provade till o med på kinesisk öl där, bartendern tipsade om det så varför inte, men ingen hit det inte. O tur var väl det för jag skulle aldrig kunna uttala den där konstiga ölen med massa kinatecken på. Men i vilket fall som helst så stack vi upp valand efter och bättrade på våran fylla.. Sedan var det dags för toffelhjälten att åka hem till sin sovande älskling. Men det var en bra kväll med min kära Malin och det får vi göra om snart igen..

Citat under kvällen
Jag, Malin o Emma sitter på vagnen ner mot kungsportsplatsen då den plötsligt bromsar in kraftigt. Jag tar tag i sättet framför.
Jag:Herregud, hjärtattack!
Malin:Va?
Jag: Ja, man e ju inte 20 längre...
Malin:Nej, du e ju hela 23 år.
Jag: Näru, 22..23 blir jag inte fören om 2 månader.
Malin:Kattis, en månad.
Jag:Nehe du. jag vet väl när ja fyller år. 2 månader. Det e ju april nu!
Malin:Nej, det e maj.
Jag: Jaha..

Jag och Malin sitter i barn på valand och börjar ha en diskussion om vattnet.
Malin:Vattnet var verkligen inte gott idag.
Jag: Nä verkligen inte. Jag blev ju typ fullare på det än på ölen..
Malin: Va?
Jag:Jag vet inte..

Sen har jag insett att jag har en dold förmåga att veta namn utan att jag ens hälsat på dem. Det började samma kväll som jag o Malin var ute och har fortsatt så. Jag har lyckats med att säga rätt namn på tre personer som jag aldrig hälsat på innan. Väldigt skumt. Kanske är jag en Kyle XY 2? Eller en Kyle XX? Äsch, jag vet inte hur det där funkar.

Idag har jag varit i skolan och räknat, meningslös lektion om jag får säga mitt. Var i skolan i två timmar, räknade 3 uppgifter och gick sedan hem. Tyvärr måste man gå dit för att få närvaro för att få tenta, så man är så illa tvungen.Även om jag hade fått mer ut av det hemma.
Ikväll kanske jag ska följa med annapanna på skatalites, men får se. Jag vill ju men samtidigt måste jag plugga, så jag tänkte plugga torsdag o fredag för att sedan vara ledig hela helgen. Får se hur dte går med det. Med mig kan det ibland vara liiiite för mycket snack och lite verkstad.. Hmm, är det så man säger?

Jag vill ha en vovve!

Kärlek! /
Kattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0