lite skit

Ja födelsedagen blev mycket bättre än förväntat..Hade iochförsig inte förväntat mig något men det blev i vilket fall jätte bra. Dagen började med att christian försvann en liten stund. När han kom tillbaka satt jag uppe vid datorn. han undrade vad jag gjorde uppe och beodrade att jag skulle gå tillbaka till sängen. Och efter en stund kommer han( Kan tilllåggas, ganska lååång stund) Men när han kommer sjungandes och med tårta i handen smälte jag. Så det blev tårta som frukost, inte bra för magen, men vad gott det var!

Sedan var det dags att åka hem en stund, amanda kom förbi också. Mamma, min syster , barnen och christian gav mig massa fina presenter!<3 Men gladast blev jag nog för tårtan på morgonen.Gulligt!

Min älskade pojkvän är väldigt speciell när han sover. Han pratar väldigt mycket i sömnen. I början blev jag ganska rädd för han pratar helt vanligt, inget mummel eller sådär. Så en natt vaknade jag av att han pratade franska(?) Han kan tydligen inte franska så bra men med lite improvisation så går det tydligen. Och en annan gång vaknade jag av att han sa att jag va tvungen att gå till haparanda själv, tydligen så hade han en pinne som var för lång så han kunde inte fortsätta..Hmm.. Och inatt var ändå det roligaste, jag vaknar av att han ligger och sjunger..där ligger han och sjunger nån trudelutt o med det här aaaaaaaa, på slutet, precis som att versen tar slut, och en paus, sen kör han en vers till, och så aaaaaaaaaaa.. Jag låg bara o skrattade.. Sen när han va klar sa jag:
-Va fint du sjunger..
-Tack..och så vände han sig om och fortsatte sova..
Dags att ringa männen i vita rockar kanske? Han e för rolig han..

Idag har jag varit på tatueringsstudion och haft möte inför tatueringen. Åh vad jag längtar. Skit trevlig kille som ska tatuera mig också så det känns skönt. En sån där som allt bara flyter på med.vi skulle ha möte men vi stod mest o snacka massa skit istället.trevligt.. Den kommer tydligen ta upp till2,5 timmar..AJ, aj, aj..Men det är det värt!


ikväll blir det fotboll, ska se den me annapanna och jag ska till o med ha på mig en sverigetröja, det ni..

nu måste jag hoppa in i duschen.

Kärlek! / Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0