Katastrof..

Jesus Amalia, nu orkar jag snart inte längre. Det händer så mycket runt omkring mig hela tiden att jag knappt vet vart jag ska ta vägen längre. I skolan är det katastrof, så mycket men så lite tid. Har två veckor på mig att plugga till tenta och projektarbete som jag inte fattar ett jota av. Skulle egentligen varit en omtenta på torsdag men den blev flyttad till efter sommaren. Mormor ligger på sjukhus, men hon mår bättre nu. Och det är skönt o se. Va uppe och hälsade på henne igår och hon verkade väldigt pigg. Men hon måste ligga kvar där ett tag till. Amanda har iallfall kommit hem nu, förlovad och allt, grattis!<3

Ont i magen har jag haft i en veckas tid, trodde det var av kebaben jag åt efter matchen i tisdags men att den fortfarande skulle göra så att jag har ständigt ont i magen verkar inte så troligt, så kanske är det nån inflamation i mina tarmar. Älsklingen är bortrest, bara i några dagar visserligen, men några dagar för mycket.

Inatt regnade, åskade och blixtrade det, Usch, det var jobbigt. Trodde till och med att mina fönster skulle gå sönder och hela huset skakade. Så det blev inte mycket sömn där inte. Sedan upp och sätta mig med projektarbetet.

Imorgon fyller jag år och det blir ingen rolig dag..kommer antagligen sitta i skolan hela dan, o kalas blir det nog inte heller..får väl se  när man kan klämma in det..

Nu ska jag ta o fortsätta här, var bara tvungen att gnälla lite..

Kärlek! / Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0