inget vettigt

Just nu sitter jag i skolan, igbarn och ont i magen som vanligt. Ingen bra dag med andra ord. Ska åka hem efter lunch efter som jag glömt min medicin hemma o här kan jag inte koncentrera mig i vilket fall. Tänkte ta tag i plugget med en gång så att jag förhoppningsvis kan fira min födelsedag och fotboll på lördag.

Längesen jag bloggade nu och ändå kan jag inte komma på något roligt att berätta om.

Mitt em-tips går helt okej. trodde jag inte. Men igår var jag helt säker på att få ett poäng till men vad händer, jo turkiet lägger mål i tilläggsminuterna. Fan.. Men vi får väl se hur fortsättningen går..

Nu ska jag snart ta o packa ihop o åka hem..


Kärlek! / Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0