Fredag

Mustasch på liseberg var riktigt grymt. Musiken var kanon och ölen flödade. Kanske inte för min del men för alla andra. Folk var helt tokiga. En person badade i fontändammen, en annan stod på räcket och alla försökte puta i honom tills vakten kom och tog hand om honom. En tjej var totaltwasted att hon knappt kunde stå på benen. Hon höll på o spy och höll på o välta deras bord ett antal gånger. Tyckte faktist lite synd om henne. Efter spelningen var det dags att dra vidare. Jag kände att jag var lite efter och vi beslöt oss för att gå en sväng till rockbaren. Min tanke var att hälla i mig ölen så att jag skulle orka med allt folk men efter 4 öl kände jag att det va nog så jag och christian åkte hem. Tog till och med bussen. Inte dåligt.

Dagen efter skulle christian upp och jobba klockan 7 på morgonen. Min tanke var att ligga kvar och sova en bra stund. Men efter att han gått till jobbet kunde jag inte somna om. Ringde mamma och hon blev helt skräcklsagen och trodde att det hade hänt något när jag va vaken så tidigt. Men icke..
Åkte hem vid halv 8 och lekte lite med barnen. Har köpt ny dator så den satt jag och pillade med tills jag åkte tillbaka till christian.

Kvällen bestod av tv-tittande, dator-skryt och jag och fredrik satt sen o lekte csitekniker. Lyckades lösa mordet. Synd var bara att det var sista programmet av murder.  Var ju då himla roligt...Okej, nu överdrev jag väl lite. men lite roligt var det iallfall..

Idag är det fredag och vi hade tänkt o gå ut o ta några öl men bestämde sedan att vi skulle laga tacos o se på film. Min ekonomi tillåter inte längre att gå ut varje helg så vi ska ta det lugnt hela helgen. Eller ikväll iallafall..

Kärlek! / Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0