hmmm.

Nyss så var jag lite ledsen men sen så kollade jag mitt konto och blev så glad igen. Kanske är sant att pengar gör en lyckligare? Men med tanke på att jag varit beredd på att inte få något studiebidrag denna månaden och att mitt konto tömts ganska fort så blev jag överycklig när jag såg att det fyllts på med ett halvt studiebidrag. Och jag hade lite pengar kvar på mitt sparkonto så nu kan jag börja leva igen. Yey!

Imorgon är det äntligen dags för tatueraren att sätta nålarna i mig...ouch. Men vad jag har tjatat om det. Christian tröttnar nog på att jag säger varje dag: Åh nu är det bara en vecka kvar tills jag ska tatuera mig.. Nästa dag:Åh nu är det bara sex dagar kvar. Dagen efter:Åh nu är det bara fem dagar kvar..Ja ni fattar...

Idag var jag på kalas hos systersonen som fyllde hela 2 år. Och han blev överlycklig för sin tutande brandbil, spindelmannen som körde bil, byggare bob( Eller ygg obbis som han föredrar att säga det) o massa mer. Sen när han skulle blåsa ut ljusen på tårtan( som han trodde han gjorde alldeles själv, men att se att det bara kom spott från den lilla munnen bestämde vi snabbt vi att morfar skulle stå i bakgrunden och blåsa istället) så såg han så lycklig ut.. Jag spelade lite bandy med honom och fick äran att ha den minsta klubban jag sett. Han är grym. Men det tog ett tag innan jag fick sluta. Ha man väl börjat är det svårt att sluta för den lille killen..Ida och Elin tävlade om vem som skulle få sitta i mitt knä så tills slut fick jag sätta dem på varsitt ben, problemet löst.
Efter 3 timmar, svettig och helt slut fick jag åka hem..
Jag har bestämt mig för att vänta läääääänge med att skaffa barn..
sen så har jag  kommit på att vi är en sån där konstig familj, nästan som tomten är far till alla barnen om man bortser från alla olika mammor och pappor, för här har vi faktist bara en av varje, men den hysteriska biten. Dem vuxna är mer hysteriska än barnen, springer runt och vet knappt ut eller in.. Är det fler som är så eller är det bara på film?

Nä nu ska jag nog ta o titta på film.

Kärlek! / Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0