tortyr, liseberg och en bränd brödbit

Jag kan ju börja med att tatueringen nu är gjord. Rena tortyren, fast frivilligt..Men den blev riktigt bra, lite större än jag tänkt, men som anna sa: Ska man göra en tatuering där så ska man göra det rejält.. Men Fy Satan vad ont det gjorde. Speciellt vid revbenen på ryggen. Då låg jag bara o spände mig och bad till gud att jag inte skulle kärkas. Men det gjorde jag aldrig. Pheew..2 timmar och en kvart senare var den färdig och jag skulle ställa mig upp , kändes det som att benen inte bar, men jag samlade kraft o höll mig uppe. Var skönt att få tatueringstiden överstökad men det gjorde ont i några dagar efter. Nu är den nästan helt färdigläkt och jag kan röra mig som jag vill igen, och det bästa av allt, jag kan nu sova på min bästa sida.

I tisdags var jag o min lilla Ida på liseberg, christian kom också ner en sväng. Vi åkte karuseller med henne. Kaffekopparna tyckte hon var jätte roligt, men jag tyckte dessvärre inte dte var lika kul. Hade glömt hur fort dem åker och hur mcket dem snurrar. Så där fick man sitta o försöka fästa blicken så att man inte skulle bli åksjuk. Börjar jag bli gammal? Sen så åkte christian skeppet med henne. Ida såg inte speciellt road ut , där hon satt med sina rosa kaninöron och lkubba i hela ansiktet. Men när den stannade så ropade hon: Katttttiiisss! Det va jäääätte roligt!
Det blev en del spel också.. Och tror ni inte att jag kammar hem en sjärnvinst på toblerone hjulet. Jag blev helt överlycklig, medans Ida inte riktigt förstod vad som hände. Jag till Ida: IIIdaaaa! TITTA VI VANN! Men Ida titta då! Här! Här! Ser du vad stor den är. Ser du!
En tant log och tittade på mig och Ida och sa: Där har vi en som inte riktigt förstår vad som händer..Så gulligt.
Jag: Hehe, nee, inte direkt..
Christian blev lite avundsjuk när han kom med sina två plopp och såg min stora toblerone. Men jag delade med mig till honom också.
Sen så var vi ju självklart framme och hälsade på kaninerna, eller Ida va. Jag stod mest bakom och tog kort. Sen viskade jag till Christian att jag tyckte att kaninerna varkade lite konstiga, nästan efterblivna på nått sätt. Men det sa jag aldrig tll Ida..

Nu måste jag iväg o mata malins katt sushi. För hon är i norrland på bröllop och hittade ingen kattvakt så självklart ställer jag upp..

Visade Christian kort på mn katt som hittat sitt sovställe i våran rosa brödkorg. Jag fattar inte hur hon får plats men det gör hon. Då sa han bara:Det ser ut som en bränd brödbit..
Elakt..


Kärlek! / Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0