Måndag 14 juli

Hela min dag har bestått av konstant pluggande.. Nej jag ljuger inte! Helt otroligt vad duktig jag har varit och så kommer det fortsätta imorgon också. Måste ju sätta den här tentan, och då ska jag göra det riktigt jävla bra. Får hoppas att motivationen håller i sig. Inte så troligt men vi får se.

Lyssnar på Amy McDonald, helt jävla underbar. Har ni inte hört henne så leta genast upp henne på you tube. Hade tänkt att sätta in en länk men orkar inte det just nu. Lyssna på this is my life, gudomlig!

Igår såg vi filmen 21, riktigt bra. Rekomenderar den varmt. Speciellt till anna och malin, nästan lika stora speltorskar som mig.. Nästan..

Gamle pappsen fyller år idag också. Hela 51 blir han. Då är man gammal.. Nä då, eller lite kanske.  Gratulerar min kära pappa!

Nä nu har jag inget mer att skriva. Återkommer nån annan dag..

Kärlek! / Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0