Helgen

I fredags var det dags för mig o anna att ta en utekväll..Träffades på diamond dogs o började genast att hälla i oss öl o prata om allt som vi gjort på senaste tiden. Hallgeir va också med men gick hem vid tolv, förståligt eftersom han skulle upp o köra tidigt nästa dag. Anna stannade kvar med mig och vi körde några rundor på trekortspoker samt blackjacken, o vi lyckades riktigt bra. Vi vann nog upp mot 500-600 spänn.. Grymt! När vi hade bestämt oss för att gå såg vi att det spöregnade ute, så vi tog oss en till öl o spelade lite till.. Anna tvingade mig att flasha min tatuering på tjejtoan och alla ville se. Tror jag sa va den betydde 7 gånger, o det e inte alltid lätt när man slöddrar. Liksom att berätta att man pluggar till redovisningsekonom, blir ungefär reoviiiscninsechonom..Illa.. När det slutat regna stack vi vidare och denna kväll bev det lounge..Då var vi ganska fulla så vi tog några danssteg pratade med folk o sen nådde vi nog gränsen så vi åkte hem. Men jag hade faktist riktigt roligt. Anna tyckte dessutom att jag skulle bli polis..njaaa..

Dagen efter vaknade jag med sprängande huvudvärk o illamående..Så det fick bli myskväll med min älskling. Jätte mysigt. Kollade på funny games, som var helt värdelös, och drack massa cola. Även om filmen var dåligt så var det ändå mysigt..

Idag sitter jag o pluggar, duktigt. KÄnde att det var bäst att sätta igång i tid. Måste ju fixa denna tentan annars åker jag ut från ihm. Och det vill jag ju inte..

Kärlek! /Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0