Getingstucken!

Alldeles nyss var jag ute på altanen och vad händer då? Jo jag blir fucking jävla getingstucken!! Aj aj aj vad ont det gör..sitter just nu med en sockerbit fastklämd mellan tummen o pekfingret för det var ju på mitt stackars pekfinger han stack.Den jäveln..Å jag som är så himla snäll o räddar dem från den stora poolen när dem ramlar i. Men inte mer säger jag bara. Inte mer!

Idag har jag varit hos optikern o sedan en sväng på coop för att sedan ligga vid poolen o sola o bada hela dagen..Kan man ha det bättre?

Min kära pojkvän försökte lura i mig att klockan var halvnio, men med tanke på att han lurat mig andra gånger så litade jag inte riktigt på honom o kollade på klockan, 06.08, tack för den.. En annan gång när han hade vaknat frågade jag vad klockan var, nästan halv 12 svarade han då. Då tvingade jga mig upp, kunde ju inte sova längre nu. Efter att tag när jag gått upp och satte på datorn, så ser jag klockan, 08.23..Men vafan?! Fast å andra sidan var det lika bra att gå upp, men tycker inte om när folk luras. Ibland är han konstig han..
Inatt drömde han tydligen att jag var på nån ladysnight..
Christian- Men ta det lugnt ikväll då..
Jag- Va?
C- Ta det lugnt ikväll..
Jag- Varför då?
C- För du ska ju på ladysnight..
Jag- ?????
C- Ja ladysnight..
Jag- Okej, sov nu...

Nej nu måste jag gå o skölja mitt stackars finger..

Kärlek!( men inte till några jävla getingar, usch!!!)   /  Kattis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0