Tisdag den 19 februari 2008

Idag förväntade jag mig en hård dag. Praktiken började med lite prat med Viveka om allt mellan himmel och jord, för att sedan börja jobba. Idag var det dags för ett nytt företag, skulle dessutom vara själv på kontoret. Men det gick ju som smort. Märktes att det förra företaget var rejält me krångel medans detta bara flöt på, alla underlag fanns, kontona var färre och allting stämde när jag gick för dagen.Inte så pjåkig dag trots allt.
Men himmel va trött jag va när ja åkte hem, orkade knappt hålla uppe huvudet.
kom hem, tog en powernap och satte mig o började plugga. Ibland e man allt en bra tjej..

Nu sitter jag och pluggar, eller inte just nu, för just precis nu sitter jag ju här o bloggar. Var faktist tvungen att ta en liten paus..

Sitter och funderar på om jag har något roligt och berätta, men med tanke på att huvudet e tomt så finns det faktist inte så mycket mer att skriva om..eller?

nej, det är fortfarande tomt..

Funderar på om jag skulle ge er ett kapitel ur min bok här? kommentera om ni vill läsa...eller...så gör ni inte det....Ni bestämmer själva..

usch, jag måste sola, e ju helt genomskinlig..

nu är det dags för plugg igen..

Kärlek!/ Kattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0