sascha

Såg ett program förra veckan. titta vi reser heter det. Låg bara o slö-kollade en liten stund. När jag märker att sascha e med, om ni minns den arga invandraren från sen kväll med luuk. Han e ju kung!
Programmet börjar med att killen han ska resa med är på väg uppför rulltrappan när han får syns på sascha, som är på väg ner.
-Men sascha, där är du ju! vart ska du?
Då får han som svar:
-Håll käften!jag kommer..

och när han berättade att han fått frågan varför han inte är gift svarar han:
-Varfor?Jag betala skatt En gång. varfor jag betala TVÅ?

Sedan var killen han reste med den som hade huvudansvaret om vad dem skulle göra. Sascha delar sin mening:
-Du är full av överraskning. Varfor? har du varit på bibliotek?

men sedan tinar han upp och blir en riktigt trevlig gubbe. Det skulle man inte kunna tro. men han är härlig den där Sascha..


Malin ringde mig förut på jobbet, men jag skickade upptagetton eftersom jag satt och jobbade. När jag slutade ringde jag upp men då var hennes telefon avstängd! Tanken slog mig, tänk om det har hänt nåt, hon kanske ringde för att hon blev kidnappad och hade mig på senast uppringda, och så svarar ja inte! Och när jag tittar upp, tror ni inte att det flyger en jäkla polishelikopter där då! Det va då jag visste att hon hade blivit bortrövad, och jag kunde inte svara för att jag jobbade. Är det en bra vän?! Näe..
MEN hon ringde fem minuter senare, och skrattade åt min berättelse..ibland har man livlig fantasi.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Assassin grief, the kind of grief that lies in wait and attacks from ambush, with no warning and no mercy. Assassin grief can hide for years and then strike suddenly, on the happiest day, without discernible reason or exegesis."

2008-02-28 @ 01:50:35
URL: http://sannanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0