ny dag, nya tag..

Usch, igårkväll, natt och idag är sånna dagar jag bara vill glömma. Idag har varit likadant, dock har mina vänner förgyllt min dag så jag börjar känna mig lite bättre. Blev uppriktigt sagt rädd för mig själv igår..Tankarna som flög runt i mitt huvud..
Jag känner att jag verkligen behöver komma bort, en lång tid..rensa tankarna, slappna av, och inte göra nånting, bara vara.., Frågan är ju bara vad jag gör med skolan då?Hoppa av? Ta en paus och sedan ta upp studierna igen? Nej, jag vet verkligen inte.. Utbildningen är ju faktist bara på två år, men efter 5 månader och så som jag har mått, kommer jag verkligen klara det? Behöver jag kanske ta en paus från allt och fundera på om jag gett mig in på rätt spår? Det är min framtid det handlar om, är det detta jag vill göra? Ska jag vara riktigt ärlig så vet jag inte längre.. Innan har jag känt att detta är det jag vill göra, men är det så? Eller kändes det bara bra på grund av min underbara klass? Är det för att inte förlora dem som jag fortsätter?

Nu svamlar jag alldeles för mycket..O ni som läser, förhoppningsvis är detta bara en kort period jag känner så här..

Nu ska jag snart åka hem till min älskling Malin och kramas lite med henne. Hon har ringt ungefär var 5:e minut idag...Mitt lilla hjärta..Finare männsika kan man inte hitta.


Kommentarer
Postat av: Annnnnnnaaa

Du är inte ensam om att känna så min sötnos, bara så du vet det. Puss

2008-02-11 @ 17:04:00
URL: http://sannanna.blogg.se
Postat av: Gregor*

vilken tid som helst på dygnet,alltid där.

2008-02-12 @ 01:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0