ny blogg

Nu var det dags att starta en ny blogg som folk får läsa. Folk tjatar om att läsa min blogg, så vad gör man inte?

I torsdags var det dags för mitt lilla hjärta anna att göra omtenta, och eftersom jag lovat att ta en öl med henne efter så va det inte mer än att sticka hem från jobbet, ta en powernap och göra sig fin, ja så gott det går iallafall. Petter och erik, vilka också tillhör våran partyeliten, valde att göra oss sällskap. Vi skulle mötas på vasastan vid 8 tiden, men vi som känner anna vet att det kan bli lite senare än så, så vi anlände till vasastan  vid 9-tiden, Väl där blev det ett par öl, några öl för mycket för min del kände jag dagen efter.Illa...
KLockan ringde klockan 8 och det var bara att inse att köra bil nu, det gick bara inte. Så jag beslöt att ta en liten sovmorgon och hoppade in i bilen  halv 10. Med illamående, huvudvärk och rödsprängda ögon satt jag och arbetade med mitt företag. Det ända jag tänkte på var hur mycket ja ville åka hem till min säng.Vid halv 2 var det inte mycket mer som kunde göras så jag åkte hem, Nej förlåt, systemet var ju första stoppet såklart. Är det en varningsklocka som ringer när man mår så dåligt dagen efter att man håller på att dö och sedan åka direkt till systemet? Ja det är ju frågan det.

På kvällen var det dags att åka hem till Petter. Vagnen var inget alternativ så vi ringde och beställde taxi. Att taxichaffören hittade utan att köra fel en ända gång är för mig fortfarande ett mysterium. Ölen gick långsamt ner, blev 3 öl och sedan åkte vi in till stan. Ja,man märker ju att man inte e 20 längre.
Först blev det lounge, som var helt dött på folk. Efter några öl begav vi oss vidare, nästa stopp blev push. Ja vad ska man säga om det? Stureplan i göteborg, dryga människor och musik som spränger trumhinnorna var inget för mig. Fick sedan ett sms av anna: Va faan!jag blev utslängd.Väntar här utanför tils ni kommer.
Och det där kom som en hjälpande hand, Äntligen kunde jag åka hem! Sprang över till burger King, åt upp christians mat och stack sedan hem till anna och nanade.

Och vad är det frågan om med dagens brudar som är på valand?
Två helger i rad är det galna brudar som har varit i slagsmål.
Förra fredagen stack jag över strax innan det stängde för att säga hej till ett par kompisar. Vi står på dansgolvet när jag plötsligt ser en brud löpa amok. Hon springer över dansgolvet och börjar puckla på en stackars kille. Hon slår med knytnävar på hans huvud och han försöker skydda sig. Han gör självklart inget tillbaka, utan står bara där medans hon tar ut sina aggresioner på honom. När jag sedan är nere på toan är den galna bruden och hennes kompis där. Livrädd att hon kanske skulle börja puckla på mig satt jag kvar, inlåst på toaletten. Informationen om vad som hänt var jag inte sen att höra. Den stackars killen hade tydligen frågat den galna bruden om hennes kompis var prostituerad och det va då grytan kokade över. Det ända jag kunde tänka på var: men älskade lilla vän, chilla för fan.. Ta ett skämt..Väntade tills dem hade gått och det va då jag vågade mig ut..En annan gång jag va där höll jag på o bli nerslagen av en annan brud på toaletten, och det vill ja inte vara me dom igen.. När jag kom ut såg jag att vakterna hade slängt ut den stackars killen och den galna bruden stod o pratade med vakterna och allt var frid o fröjd..tydligen..

Sedan var det igår, vi går förbi valand när jag ser att vakterna sitter på någon människa. När jag sedan såg tjejskor var jag ju tvungen att kolla vad som hänt. Där låg en till galen brud med handfängsel och sprattlade som en galen fisk. Vad som hade hänt där har jag ingen som helst aning, men att hon var drogpåverkad var det inte svårt att förstå. Hon sprattlade, sparkade och skrek så att hela världen kunde höra. Orden från hennes mun var dem tuffast av dem alla, så som fitta, jag ska döda dig osv. Jag undrar hur hon mår idag. 

Nu är det dags för mig att gå ner o äta pizza och sedan göra sig iordning för en härlig kväll på Trädgårn..skjut mig snälla..

Kärlek!/Kattis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0