lördag

I lördags nalkades det fest. Välkomst fest för robobob på gubbero.. Det va sagt att vi skulle börja tidigt men med tanke på hur mitt lilla hjärta mådde förberedde jag mig på senare än sagt. Och visst blev det så. Anlände till norra gubbero gatan vid 21-snåret. Hade hunnit segna till rejält i bilfärden dit. Kom in och träffade alla och började hälla i sig öl. Gick snabbt att få tillbaka partyhumöret.
Där va det mycket prat, skratt och trevligt folk. Wirse började genast med upponer-vändningarna.
Jag skulle bara gå ut o ta mig lite frisk luft när han kommer. Förstår direkt att det inte är någon kärleksförklaring utan att det endast gäller upponer.. Han tar tag i mig lyfter mig upponer..
-Wiiiirs...donk, rätt in me mitt huvud i väggen..Ouch!
-Kattis, för fan..förlåt..mena ju inte att dänga in ditt huvud i väggen..
Jag kan säga att man känner sig jävligt full efter att ha hängt upp och ner på..testa så får ni se..

Det är ju givetvis ingen fest på gubbero utan polisen. Så dem tog sig en visit till oss. Där möttes dem av en full slaktarn, en fullare Wank och en fullast lasse.. Vet inte vad som sas men dem åkte ganska snabbt igen..
Tjejbråk var det också..Vet inte hur det började egentligen, men jag sitter på toaletten medans det blir bråk precis framför mig..så fort har jag nog aldrig fått på mig kläderna igen..
En liten tjej stormar in på toaletten tar tag i malins hår och bankar på henne med andra handen. Vafan är det frågan om?!?
Till slut släppte hon och blev genast visad till ytterdörren, Hejdå!
För att slippa med allt som hände bestämde jag, carro o malin att det var dags att lämna festen. Vi beställde taxi och begav oss in till stan. Det blev Valand ikväll. Där träffade man massa vänner man inte sett på länge, vi dansade, drack öl och hade en helt okej kväll..
Sedan var det dags för min mage att kurra, så jag o christian bestämde oss för att gå o äta lite. Gick till burger King när christian märker att hans kort är borta. Springer tillbaka till Valand för att se om dem fått in några i baren, icke.. Vi går tillbaka till burger King och äter. Ringer sedan malin, hon har träffat någon på vägen och är på rockbaren. Nej nej, det är stängt för länge sen, säger jag gång på gång..utan att egentligen lyssna på vad dem säger.. pratar me nån tobbe som säger att vi ska komma dit..okej då.
Han möter oss på utsidan och vi går in på rockbaren, sitter där o pratar massa skit en stund o sedan åker ja hem till mitt andra hem, i kållered.
Malin kommer hem vid 8 tiden och jag ligger ihopkurrad i sängen o väntar..

På söndagen var jag riktigt seg och låg i sängen mest hela dan. Somnade vid 20-snåret och vaknade klockan 8 idag..Sitter just nu o väntar på att Viveka ska ringa så att ja kan åka till praktiken..


Vill bara tillägga att christian är världens största bitch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0