HATE och LOVE

Jag Och anna, även kallad hate nuförtiden fick det konstaterat att jag var LOVE och anna HATE i kön in till exet. Och sedan dess har hon verkligen varit hate också, mot allt o alla.. Att vi var som jin o jang fick vi också höra, då jag var den vita och hon den svarta..

På fredagen och lördagen levde hon verkligen upp till sitt nya smeknamn, Men så plötsligt på söndagen så vände det! Hon blev mer Love än jag någonsin sett tidigare. Så kramig och mysig. En love anna vill jag ha!

Så vad har vi gjort på senaste egentligen? Jo i fredags var det dags för singelfest i kungsbacka, men jag bangade i sista sekunden och åkte me amanda in till stan istället, Anna kom givetvis också. Började på diamond dogs för att sedan gå vidare till exet, drog snabbt in till baren, köpte öl och intog dansgolvet. Riktigt kul hade vi. men tyvärr tappade vi bort amanda o co hela tiden, så det var i stort sett bara jag o anna hela kvällen. Sedan sprang vi över till valand, där blev det mest mingel me massa folk, tröstning av en jätteledsen arbetskamrat och jag lekte lite psykolog, och sedan blev det mat på burger king för mig och anna för att sedan slockna i hennes säng. Hon gjorde tappra försök att putta ur mig från sängen, men jag höll mig kvar.

På lördagen kom christian förbi också, han skulle laga pannkakor till oss, men vi käka chips och drack cola till middag istället. Yummie! Sedan var det dags att åka hem, vila och sedan jobba..


En fullast hate kom förbi och hälsade på. Tog mina gästers marker, sprang iväg me min telefon, och visste knappt va hon hette. Att hon inte kom in på valand sen gör nog att ni förstår saken lite bättre.


På söndagen hade jag lovat min lilla anna att följa med till diamond och kolla på ett band. Klart jag ställer upp. Ölen slank ner ganska fort, förvånansvärt fort för anna med tanke på hur jag misstänkte att hon mådde.kvällen innehöll drömmande om bandmedlemmar, öldrickande, mingel, pinsamma raggningsförsök och sist efterfest hos en galen kille med mopp!
Många smeknamn på anna nu, svampen kanske man ska kalla henne också?hate, love, orginalkopian, och ett jag inte vågar skriva p****-anna. Men jag tycker om henne ändå..


Vi har dessutom blivit inbjudna att följa med Kyte i deras turnébuss upp till trollhättan..Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0