fredagkväll..

vaknade imorse klockan 6, av mig själv. Det är inte mänskligt att vara vaken så tidigt,så vafan va jag det för? Väldigt skumt..
Pratade med johan på msn kvart över 6, han undrade varför i helvete jag va vaken redan. Han tycker nog jag e lite konstig, o jag klandrar honom inte..
Låg vaken en stund och funderade på vad jag skulle göra för att bli trött, gick ner o la mig på soffan.. till slut somnade jag igen..

KOm o tänka på hur konstig man är precis när man vaknat, när man är sådär snurrig i huvudet att man inte vet vad man pratar om. Min syster kom in i mitt rum en gång och skulle hämta bilnyckeln. jag hade haft den kvällen innan och glömt kvar den i jackfickan. Hon kommer in och frågar vart bilnyckeln är, jag vet att den ligger i jackfickan, men då är jag alldeles för snurrig i huvudet att jag bara mumlar, extranyckeln ligger på mitt nattduksbord, jag tittar på den, håller i den och säger sen att jag har veeeeerkligen ingen aning..sen somnade jag igen..

Och en annan gång kom min mamma in och då låg ja o prata i telefon, i sömnen... Låg med handen mot örat och pratade..Oooookej?!

Eller precis när man håller på o somna, när man drömmer att man halkar. Så jäkla äckligt, hela kroppen rycker till eftersom man tror att man halkar. Halka när man ligger ner. Dubbeloooookej!?

Malin min älskling ringde precis. Hon hade blivit ledig och hade sån jäkla energi. Samtalet såg ungefär ut såhär:
-hallå?

-VAD GÖR DU?

-oj, ja kollar på tv..va gör du?

-vet du va!? Jag är sminkad, ordningjord och skulle precis gå till tåget. Då ringer Mattias o frågar om ja vill vara ledig?

-Nehe, fan va gött!

-JA; JAG VET! Va ska du göra?
-Ingenting antar ja.
-JO, men kan du inte åka me till kniven, eller me in till stan eller bara ta nån öl? va ju så länge sen..
-Faaaan, det e bara du som har en sån här påverkan på mig..jag vill!
-Ja men kom igen..snällla?!
-Okej, jag får fundera lite..ringer strax..
Herregud, öronen höll ju på o trilla av..MEN jag älskar henne ändå..
 
Tyvärr kunde jag inte..mamma hade druckit och jag vågar inte gå till bussen själv..Riktig creepy väg..
Så nu sitter jag här..alldeles ensam. Men christian har underhållt mig på msn iallafall. Han e snäll han..

Imorgon blir det fest på norra gubbero.. Ska bli roligt. Välkommenhem-fest för robobob och eventuellt borr..Han har 3 personligheter, rob går att prata med, bob är okej och är en början på en fullare rob och borr är helt katastrof, en fullast rob, han går snett, går inte att prata med och ser allmänt farlig ut. Men vi tycker om honom ändå..


Kommentarer
Postat av: annnns

FAKTISKT!! klart du saknar mej, det vet jag =) ...nu har jag skrivit lite men mer kommer!! hur har du det hemma då? puuuuussss

2008-02-16 @ 18:29:49
URL: http://sannanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0