Alla hjärtans dag..suck

idag vaknade jag av mig själv av en energi jag inte kännt på länge.. Såg det fina vädret ute och nästan flög upp från sängen..Tänkte om man skulle ta bilen, hämta malin och sticka ner till havet.. Tyvärr så blev det inte så för hon skulle jobba o mamma måste ha bilen sen..synd, men det va en bra tanke. Istället tänkte jag gå ut på promenad me min mamma. Solglasögon, mössa och tjock tröja, åh så mysigt!

Inatt drömde jag att jag va gravid, magen var stor som ett hus och det gjorde jätte ont. Jag skulle föda och den lilla krabaten där inne sparkade som en anna ninja men den ville inte komma ut! Sen vaknade jag..Magen var iallafall inte lika stor som i drömmen,pheew...

Idag är det alla hjärtans dag.. En påminnelse för alla singlar att dem är jävligt ensamma.

Jag och christian funderade på att införa en alla singlars dag, vad tycker ni om det? Låter väl inte så dumt..Men vad dagen ska gå ut på ha vi inte kommit på än..Kanske att alla singlar ska få massa presenter och hyllning tilt att man är fri? nja..vi får se..

Några citat:
Nej men kan vi inte gå dit istället, till Chat Noir?
-Ehm, jo, men det där är chez Ami..
-ojdå..
Kristoffer till mig anna o erik efter vasastan..

-nej men mamma skickade bara in en kopia, o egentligen måste man skicka in orginalkopian..
Anna om sina försäkringspengar för telefonen

-Vi kommer ju inte klara tentan bättre för att vi går hem nu, ska du ha en öl?
Jag o anna dagen innan..ehm..tentan..

-men du! kom hit lite!
-nej nej, jag är alldeles för gammal för sånt här!
Jag till en kille som gör ett försök att prata vid 3 tiden en fredagkväll..

-Nej, men måste ni verkligen gå till grönan?
Greenwich var tydligen för jobbigt att säga så jag döpte om det till grönan..

-Men gud vad hon försöker lika britney spears..
-Carro. det ÄR britney Spears..
-Jaha..

-Ja ja jag va ha rockers!
Jag försökte skriva till anna på msn..gick inte så bra..

-Har jag nånsin inseminerat att jag är lesbisk?
-Carro, använd inte ord du inte förstår..

-Han strandkillen pratade me mig..
-Nehe!
-Jo, han frågade vad du hette..
-Nehe!Vad svarade du?
Malin från en utlandssemester..

-Ta kort, ta kort!
-Men jag har ingen Camera..
-Spelar ingen roll, ta bara kort..
Carro ljushuvud=)


Nu är det dags för mig att sticka ner o äta lite frukost.


Kärlek!/ Kattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0