vänner i vått och torrt..

Idag har jag suttit med skoluppgiften, skittråkig jävla kassaflödesanalys.. Men den blev gjord iallafall.. Sen har jag o Anna suttit o msn:at o jag har hjälpt henne med diverse saker.. O sen kommer det gulligaste:
..anna säger:
 när jag har tagit tag i mitt liv igen kattis så ska jag göra nåt as bra för dej för att du är så snäll...

Jag blev så glad, men det är en självklarhet.. Det är det man har vänner för. Jag vet att hon hade gjort exakt samma sak för mig.. O det är därför våran vänskap är så bra..Min lilla sunshine!

Inatt delade jag ut tidningar. Och det var längesen jag var så vansinnig som jag var. Tycker så synd om mamma som satt med o jag bara va arg hela tiden.. Fast jag sa förlåt, det va ju inte henne jag va arg på utan alla jävla brevlådor som bara ville jävlas me mig hela tiden.. och det där med tålamod är inte riktigt min grej..

Va hemma vid 8 , men då kunde ja självklart inte sova så jag låg o läste till 9.. Tills mina ögon stack så mycket att jag var tvungen att blunda. Men jag var ju inte ens trött! Somnade på en hundradels sekund..

Xoxo
K




Kommentarer
Postat av: Sunshine

TACK! å jag tänkte på det vi pratade om i dimman i onsdags om hur vi löser våra "bråk" nu jämfört med innan. Det är utveckling på hög nivå.. och bättre blir det. Du är min LOVE och den enda som får kalla mej hjärtat!

2008-12-07 @ 20:43:55
URL: http://sannanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0