vändning

Nu har jag äntligen fått tummen ur o börjat träna.. Igår så fick jag sån energi, vet inte vad  den kom från. Jag bara kände att jag va tvungen att sticka iväg o träna. Dock vet jag hur jag e, jag bestämmer mig för en sak men när det väl börja närma sig så låtsas jag som att jag glömmer av det.. Men inte igår, ånej.. Jag satte på mig träningskläderna redan vid 4 tiden och sa till min kära pojkvän att idag var det dags! O då kan jag ju inte gärna glömma av det, eftersom det finns en bredvid mig som gärna påminner mig.. Så vid 7 tiden stack jag ner o träna mitt efterlängtade träningspass.. Så härligt att äntligen, efter många om o men, satt igång med träningen.. O nu har jag inget val eftersom jag köpt årskort..

Men satan vad ont jag har i rumpan idag.. Kan knappt sitta för att det ömmar så mycket från att man suttit på en sadel i timme... Så idag tänkte jag vila den stackars rumpan, eller wide asset kanske man ska kalla det.. Men bara nu, för det ska det bli ändring på.. men imorgon ska jag ner o träna igen..Yey!

Jag har beslutat att jag ska fortsätta i skolan. Pratade me Anette igår och hon blev väldigt glad att jag ville fortsätta. Jag hade planer på att ta en paus det sista halvåret för jag mådde verkligen urdåligt..hade nästan ingen livsglädje alls. Men nu verkar det ha kommit tillbaka och jag känner mig mycket piggare o mer energisk än vad jag gjort på mycket länge..

Nu ska jag sätta mig och arbeta med excel..

xoxo

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0