noppToch

idag när vi satt o åt.
Christian frågar mig nåt, men jag som sitter i min egna värld svarade snabbt:
Jag- Flygande Jakob..
Han tittar på mig som om jag vore helt dum i huvudet varpå jag frågar vad det är frågan om..
C- Jag frågade dig vad du önskar dig i julklapp.. Vad pratar du om?
Jag- Oj, ja trodde du menade vad jag skulle göra för mat egentligen..
C- O hur fick du det till det?
Jag- Inte en aning faktist..
Och så brast båda ut i skratt.. Ja, men kan väl inte alltid vara på topp..
Jag hade tänkt att göra Flygande Jakob men det blev Kattis egna kyckling-pasta-sallad ( inklusive sallad, gurka, rödlök..Och jag åt allt!)

Rubriken är tvärtemot TopNoch, alltså NoppToch..
Inte så kul kanske..men ändå...ja.....hej!

Xoxo
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0