massagestol

Idaghar jag inte gjort nåt vettigt..Jag o Mamma stack iväg till 421 för jag skulle köpa ett par skor till Ida som hon så gärna ville ha. Hon skulle få dem i födelsedagspresent men jag kunde inte hålla mig så hon fick dem idag, och hon blev så glad..
Sedan var jag o Mamsen inne en sväng på rusta.skulle kolla om det fanns nåt roligt julpynt. Pratade med Christian igår och frågade om han ville ha nåt julpynt.
C: Nja, inte direkt..
Jag: Jo men om jag hittar nåt fint så kan jag väl få köpa det?
C: Jo såklart men du behöver inte köpa några ljusstakar för det har jag..
Jag: Ja men jag kan gissa att dem är jätte fula o tråkiga..så om jag hittar några andra så köper jag dem..
C: Ja ja, köp va du vill..
Jag: Meen sådär kan du inte säga. Du förstår väl att jag kommer komma hem med all jävla skit man kan hitta nu bara för det..
Då skratta han bara. Jag tror nog att han känner mig såpass väl nu att han redan listat ut det.. Tyvärr hitta jag inget roligt.. Däremot hittade jag jätte söta ljuslycktor men dem va chockrosa och är inte riktigt säker på om han vill ha det hemma hos sig..

sen gick jag före mamma och tänkte sätta mig i en stol. Tyvärr satte jag mig i den skönaste massagestolen och testade alla funktionerna så nu måste jag ha den. Den kostar 5000 och jag har inte riktigt dem pengarna. Men jag ger mig inte i första taget!

XoXo
K

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha nej just precis det är OMJLIGT att somna på darlings bringa =)

2008-12-04 @ 19:42:54
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0