konstiga drömmar

Idag sov jag lääänge o det va riktigt skönt.. Har sovit så dåligt de sista nätterna o vaknat varanan timme.. Inatt drömde jag jätte konstiga drömmar..

Det började med att min mamma var bortrest o min bror skulle ha fest.. Jag är också där o sen när jag går ut på framsidan så sitter pappa där, i min vita morgonrock och i rullstol.. Han satt liksom bara där o sa att han hade ont o att folket, som var två människor på utsidan, som stod o kastade boll, var tvungna att dämpa sig lite för grannarna.. o sen gick jag in o tittade på idol..o då var det alla finalister som tävlade om vem som skulle bli sveriges mega idol..
Sen helt plötsligt så såg jag en jäääätte stor jätte.. Men det var ingen jätte utan en sån där uppblåsbar gubbe som dem brukade ha utanför deep o valand förut.. Som svänger runt med ben o armar.. Men mycket mycket större..O så satt det nån gubbe där i, och jag kunde inte komma fram till hur han gjorde, om han sprang runt där inne eller om han liksom satt nnånstans i magen o styrde.. Sen skulle han hoppa upp på ett tak, men missade så han ramlade ner.. O han va nog jätte full för han sprang runt o ramlade hela tiden, o vinglade fram o tillbaka.. konstig kille det där..

Sen vakna jag av huvudvärk..Drömmen tog verkligen musten ur mig..

Så jag åt frukost o sen vid halv 3 tiden stack jag till gymet.. Hade införskaffat en ny Mp3-spelare igår, endast för att ha när jag tränar.. Fyllt på med härlig träningsmusik.. O vad tror ni händer?  Jo, den lille jäveln gick sönder efter 2 minuter..Försökte febrilt få den att fungera igen, men utan framgång..typiskt..

Nu ska jag ta o äta o sen åka till min älskling..

Xoxo
K



Kommentarer
Postat av: Kathrine

Älskar att läsa din blogg gumman. Har länkat din som favorit på min blogg :) LovE

2008-12-17 @ 15:35:20
URL: http://kakik.blogspot.com
Postat av: Alina

Allt bra med dig? :)

2008-12-17 @ 15:39:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lisa Lind=)

va fin blogg du har :D

2008-12-18 @ 07:33:03
URL: http://nogg.se/liddo
Postat av: Arna

hahaha...blev det öl igår?

2008-12-18 @ 12:28:56
URL: http://camelbroshan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0