Husdjur?

När jag är ute o delar ut tidningar på natten så träffar jag på massa djur. och jag kommer på mig själv med att sitta o prata med dem. Ibland är det rådjur, kaniner o inatt träffa ja på en liten söt räv.. " ÅH, nämen, va gör du här ute på vägen lilla vän? Och vart är din mamma? Åh så söt du är, vill du följa med mig hem kanske, o bli mitt husdjur?" Och så skrattar jag lite sådär käckt för mig själv.. Undrar om ensamarbetet är så bra egentligen?
Tyvärr så är det inget djur som vill följa med mig hem, dem springer iväg så fort dom ser bilen komma brumande, inte så konstigt kanske..

Snart är det nyår, o jag har ingen aning vad mans ka hitta på. Dock vill jag så jätte gärna klä upp mig o ha på mig mina nya underbara, älskade skor.Lite kallt vid den här årstiden, men det skiter jag i. Ska man vara fin får man lida pin, eller hur?
Glitter
i håret ska jag också ha..

Xoxo
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0