dubbelt

Idag har jag börjat dagen med att sitta med excel.. Går hyffsat bra.. Men efter ett tag tröttnade jag så jag stack ner till stan en sväng.. Köpte lite träningskläder och när jag var hemma så tittade jag på kvittot; dubbelt betalt.. Hon hade slåagit in byxorna två gånger när ja bara köpt ett par.. Faaan.. Men vi ringde så jag får kompensation hemskickat istället..Kassörskan kom ihåg mig så det va inga problem.

Ingen träning blev det idag, hann inte.. Men ska sticka o träna på gymet vid 8 tiden imorgon o sen ska ja ringa o beställa klipptid.. Hoppas det finns tid redan imorgon o att det blir fint.. Och vem vet, öl på kvällen kanske? Hoppas det..

Xoxo
K



Kommentarer
Postat av: Arna

Va bloggar du oxå...jag ska oxå läsa din varje dag :)

2008-12-11 @ 13:34:52
URL: http://camelbroshan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0