DGV+massa andra ställen..

igår var jag o annapanna ute en sväng.. Linusen var också med.. Vi började givetvis på DGV (Det Gamla Vanliga= Diamond dogs) Vi satt o pratade och skrattade massor, var riktigt mysigt.. Sen så kom det en tjej men dem största brösten jag någonsin sett.. Jag kunde liksom inte koncentrera mig på något annat än just dem brösten.. Herre jesus.. Dem var som två stora medicinbollar hängandes nedanför halsen..

Efter DGV stack vi över en sväng till nivå, där var vi i ungefär 10 minuter o sen sprang vi över till divine och där var vi i ungefär en kvart, efter det stack vi över till Valand och där gick vi upp för trappan o ner igen.. Vi gick inte ens in o kollade om det var något folk..konstigt..Jag hade iallafall bestämt mig att ge mig för kvällen.. Börjar jag bli vuxen? Nääe, skulle inte tro det..Men det e inte ofta det händer, att jag bestämmer mig att ge mig för kvällen klockan 2.. Jag skulle nog passa bra i den där reklamen för pensionssparande; Ska du ha en öl till? ; Nej, det är faktist en dag imorgon också..Nåja, man kan ju låtsas iallafall..

Nu ska jag lägga mig en stund på soffan o titta på tv.. Mys..

Xoxo
K

Kommentarer
Postat av: Lisa Lind=)

haha vilken dag du har haft ^^

2008-12-18 @ 16:57:29
URL: http://nogg.se/liddo
Postat av: Lisa Lind=)

de låter bra :)

2008-12-18 @ 20:55:54
URL: http://nogg.se/liddo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0