blablablabla

I fredags var jag hemma hos Klara.. Satt i hennes lägenhet i vasa och hade det jätte mysigt.. Vi har inte träffats på jätte länge så vi hade mycket att prata om. Och vi har precis samma humor så vi hade våra vanliga skrattanfall titt som tätt.. Sedan var det dags att gå ner på stan. Vi gick till excet men på vägen ner fick jag så ont i magen..typiskt men dock inte så ovanligt. Så jag tog en halv öl o sen var jag tvungen att åka hem.. Men vi har bestämt att göra om det snart igen..Annapanna kom också men blev bara hej o sen gick jag..synd..

Lördagen blev riktigt lugn.. Jobbade på natten och det gick mycket bättre än sist. O så arg var jag inte denna gången.. Var hemma vid kvart över 7 men kunde inte somna så jag låg o såg på csi till halv 9 typ.. Sen slockna jag..

Inte mycket kraftanstängningar idag, sitter fortfarande i pyamas men ska strax hoppa i träningskläderna och pysa iväg till friskis och dansa av mig lite.. Imorgon blir det upp vid 8 o sticka till gymet.. Så härligt att man verkligen tycker det är kul o träna.. Denna veckan har jag gått ner två kilo- framsteg..och så ska det fortsätta.. Ska nog ta o ringa min lilla sunshine Annapanna o se hur hon mår..

xoxo
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0