måndag

Min älskade pojkvän är allt bra konstig. I förrgår natt vaknade jag återigen av att han låg och sjöng. Men denna gången sjöng han en av pinks låtar, get this party started, eller va den nu heter. Jag blev så chockad att jag låg och gapskrattade. Sen frågade jag vem han sjäng för. Äh det va bara några kidz jag sjöng för..ookej..så söt..

Igår var jag hemma en sväng. Har lovat min lillebror att han skulle få mitt rum, e nästan aldrig hemma och jag kan lika gärna byta rum med honom. Tycker om att  göra folk glada och han blev så glad. Han försökte först med mutning. Men då kan du få spela så mycket guitarhero du bara vill! Ja jag ska väl inte sticka under stolen att jag inte älskar o spela guitar hero, men han behöver faktist inte ens muta mig, jag är så himla snäll ändå..

Sen så hitta jag en gammal bok jag gjort i skolan. Min släkt. Oj vad det var roligt att läsa igenom. Stavningen var ju katastrof. Hade skrivit om min familj och efter som mamma jobbar på ålderdomshem så skrev jag om det. Mamma har ett jobb. Hon jobbar med panskonärer. Snygg stavning. Jag visste säkert inte ens vad det va. Sen så skrev jag lite om min morfar. Mor-far föddes hemma i tyskland, fast han bodde där då..hmm, det där går inte riktigt ihop, vafan kommer fast in i bilden? jaja, e man liten så e man.. Men det är roligt när man hittar sånt o kan skratta åt det..

Idag har halsen blivit värre, får absolut inte bli sjuk nu. Men jag ska gå till skolan ändå, det måste jag..


Nu ska jag äta frukost..

Kärlek! / Kattis

Kommentarer
Postat av: Andréa

Svar: haha, skumma människor. Aja, din kille sjöng i alla fall så du kunde skratta. Magnus nynna ju bara morr xD

2008-08-23 @ 15:14:49
URL: http://godisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0